11% reducere pentru clienti fideli ai firmelor rent a car

gefaelle-11-prozentExista oare cineva care sa refuze o reducere la un produs sau un serviciu? Fie ca este vorba de cativa lei sau de o reducere mai mare, reducere sa fie!  Unele firme vin cu reduceri mici doar din dorinta de a atrage clienti noi. Dar o firma serioasa care pune pe primul plan interesele clientilor are o alta politica diferita de reduceri, acestea fiind semnificative.

Reducerile mici poate ca atrag pe moment clienti noi, insa nu reusesc sa ii si pastreze pe termen lung. Atunci cand o firma isi doreste mai mult decat un profit de moment si isi doreste sa construiasca o afacere de succes care sa functioneze vreme indelungata ofera reduceri serioase. Castiga astfel pe doua fronturi: clienti noi si fidelizarea celor deja existenti in baza. Pentru orice afacere este importanta imaginea, iar clientii care revin sunt garantia lucrului bine facut.

In ultimii ani domeniul inchirierilor de masini a luat amploare. Asa ca intre firmele rent a car se da o adevarata batalie a ofertelor. Pe piata va rezista cine va sti sa atraga cu succes clienti si ii va rasplati pe cei cu state vechi. Cum suna 11% reducere pentru clienti fideli?

Poate te intrebi ce inseamna client fidel pentru aceasta firma care vine cu oferta de fidelitate? Daca inchiriezi mai mult de 3 masini in decursul a 6 luni cu siguranta vei putea beneficia de aceasta reducere de 11% din pretul cu care poate fi inchiriata o masina.

Bineinteles ca un client nu va inchiria o masina de mai multe ori in cele 6 luni mentionate doar pentru o asemenea reducere, desi este una substantiala. Aceasta oferta de fidelitate este insa un bonus oferit de firma de inchirieri clientilor sai, pe langa servicii rent a car de exceptie. Este un aspect ce diferentiaza o firma de inchirieri autoturisme serioasa, centrata pe client de una pentru care nu conteaza decat profitul.

Concret, o reducere de 11% din pretul de inchiriere al masinii poate insemna o suma importanta. De exemplu, daca un client fidel alege sa inchirieze o masina cu un pret de inchiriere de 15 euro pe zi, pentru o perioada de doua saptamani, reducerea oferita va fi de circa 23 euro. Suma economisita creste pentru inchirierea masinii pe o perioada mai mare (unde preturile se pot negocia).

Asadar, clientul fidel are numai de castigat! La fel si firma de inchirieri care va avea nu doar o baza generoasa de clienti, ci va castiga parteneri pe termen lung.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: